Aktualności, Szkolenia biznesowe

Szkolenia biznesowe od kuchni

szkolenie biznesoweManager z dużej firmy wysłany na szkolenie przez pracodawcę – tak wygląda przeciętny klient firm szkoleniowych. W ramach akcji portalu NF.pl „Rozwijaj się albo giń!” powstał raport na temat szkoleń i rozwoju pracowników.

W ankiecie portalu NF.pl wzięli udział przedstawiciele branży szkoleniowej. Zapytano ich o to, kto najczęściej jest uczestnikiem organizowanych przez te firmy zajęć. Jak się okazało najliczniejsza grupa to przedstawiciele kadry zarządzającej. Managerowie i kierownicy stanowią 63 proc. klientów. 37 proc. uczestników szkoleń pracuje na pozostałych stanowiskach niższego szczebla.

Co piąta osoba udająca się na szkolenie robi to z własnej inicjatywy. 80 proc. klientów firm szkoleniowych jest wysyłana na zajęcia przez swojego pracodawcę. Wciąż jednak to głównie duże firmy stawiają na rozwój pracowników. Tylko 25 proc. przedsiębiorstw korzystających z usług firm szkoleniowych pochodzi z sektora MSP. Jak podkreślają autorzy badania z roku na rok małe i średnie firmy coraz częściej zapewniają możliwość udziału w szkoleniach swoim pracownikom.

Firmy szkoleniowe muszą ciągle dostosowywać swoją ofertę do wymagań przedsiębiorców. Powoli odchodzi się od modelu dwudniowych szkoleń na rzecz krótkich, ale bardziej intensywnych zajęć.

Share this Story
Load More Related Articles
Load More By Jan Dębicki
Load More In Aktualności

Check Also

Szkolenie coachingowe usprawni pracę działu HR!

Coaching to forma szkolenia, dzięki której Twoi pracownicy ...